Αγορές όπως πρέπει: Εύκολες, ασφαλείς και έξυπνες!

Πλήρωσε για την αγορά σου σε 3 άτοκες δόσεις χωρίς πιστωτική κάρτα, ώστε να κατανείμεις το κόστος της σε βάθος χρόνου. Η πρώτη πληρωμή πραγματοποιείται κατά την επιβεβαίωση της παραγγελίας και οι υπόλοιπες 2 πληρωμές λαμβάνονται αυτόματα κάθε 30 ημέρες από τον τραπεζικό λογαριασμό, την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα της επιλογής σου, χωρίς πρόσθετο τόκο.

Πως πληρώνω με Klarna;

#Βήμα 1 - Φτιάξε το καλάθι σου

Οποιαδήποτε προϊόντα ελάχιστης συνολικής αξίας από 35€ έως 1500€

#Βήμα 2 - Επίλεξε πληρωμή με Klarna

Και δες το Χρονοδιάγραμμα των πληρωμών

#Βήμα 3 - Ολοκλήρωσε την αγορά σου

Συμπληρώνοντας τα στοιχεία σου στο περιβάλλον της Klarna!

Συχνές Ερωτήσεις για τις πληρωμές με Klarna

Η Klarna Bank AB, η γνωστή στο κοινό ως Klarna, είναι μια Σουηδική εταιρία fintech, η οποία ιδρύθηκε το 2005 και προσφέρει υπηρεσίες χρηματοοικονομικού χαρακτήρα που έχουν να κάνουν κυρίως με καταναλωτικές πληρωμές.

Από το 2011 κι έπειτα, υπολογίζεται πως το 40% όλων των e-commerce πωλήσεων στη Σουηδία, έγιναν μέσω της Klarna.

Σήμερα, αποτελεί την κορυφαία υπηρεσία παγκοσμίως με περισσότερους από 90 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε 17 χώρες, με στόχο την παροχή έξυπνων & ευέλικτων τρόπων πληρωμής στις Online αγορές τους.

Η βασική υπηρεσία της Klarna, είναι να προσφέρει ένα διαφορετικό και καινοτόμο τρόπο πληρωμών για τις e-commerce εταιρίες.

Έχει γίνει γνωστή ως ένας ‘Buy now, pay later’ (BNPL) πάροχος πληρωμών, μιας και προσφέρει credits στους πελάτες της κατά τις αγορές τους, ως μέρος της διαδικασίας του check-out στις online αγορές τους.

Η Klarna προσφέρει την επιλογή Pay in 3, η οποία επιτρέπει στον καταναλωτή να κάνει την αποπληρωμή της αγοράς του σε 3 ισόποσες άτοκες δόσεις, ακόμα και με τη χρήση χρεωστικής κάρτας.

Εάν κάνετε παραγγελία άνω των 35€, θα σας εμφανιστεί η επιλογή “3 δόσεις χωρίς πιστωτική Klarna” στο check out.

Η πρώτη πληρωμή γίνεται με την επιβεβαίωση της παραγγελίας και οι υπόλοιπες 2 πληρωμές λαμβάνονται αυτόματα κάθε 30 ημέρες. Το μόνο που χρειάζεται είναι να προσθέσετε τα στοιχεία της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας ή τραπεζικής εντολής, που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για τις αυτόματες πληρωμές. Όταν έρθει η στιγμή να πραγματοποιηθεί η πληρωμή σας, θα σας ενημερώσουμε σχετικά. Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να απολαύσετε την αγορά σας!

Για τη χρήση της υπηρεσίας “3 Άτοκες Δόσες χωρίς πιστωτική” με Klarna, δεν υπάρχει καμία έξτρα! Με την Klarna, έχετε την ευελιξία να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας χωρίς κανένα πρόσθετο τόκο.

Για να πληρώσετε με Klarna θα χρειαστεί να δώσετε τα παρακάτω στοιχεία: ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας, email και ημερομηνία γέννησης. Την πρώτη φορά που θα μεταφερθείτε στο περιβάλλον της Klarna θα χρειαστεί επίσης να συμπληρώσετε το ΑΦΜ σας για επιβεβαιωθεί η ταυτότητα σας.

Η επεξεργασία όλων των πληροφοριών για τις πληρωμές γίνεται με απόλυτη ασφάλεια. Η Klarna χρησιμοποιεί τα υψηλότερα πρότυπα προστασίας των προσωπικών σας πληροφοριών & των δεδομένων σας.

Τα απαιτούμενα στοιχεία τα καθορίζει η Klarna και είναι δυνατόν να μεταβληθούν. Καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε τον επίσημο ιστότοπό της. Οι γενικοί όροι είναι οι παρακάτω:

  1. Η Klarna Bank AB (εφεξής ως «Klarna») παρέχει ευέλικτες υπηρεσίες πληρωμών στους πελάτες της, με σκοπό οι τελευταίοι να προβαίνουν σε αγορές με τη δυνατότητα σταδιακής εξόφλησής τους.
  2. Το lemontreekids (εφεξής η «Εταιρεία») με σκοπό να διευκολύνει το καταναλωτικό της κοινό, προέβη στη σύναψη συνεργασίας με την Klarna, με σκοπό να ενσωματώσει στους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής των παραγγελιών που υποβάλλουν οι καταναλωτές, αποκλειστικά μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος lemontreekids.gr, συγκεκριμένη μέθοδο πληρωμής μέσω της Klarna.
  3. Η Klarna αποτελεί ανεξάρτητη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ευέλικτων τρόπων αποπληρωμής οφειλών και ως εκ τούτου ουδεμία σχέση εξάρτησης διατηρεί με την Εταιρεία, καθώς η τελευταία έχει προβεί στη σύναψη συνεργασίας με την Klarna, αποκλειστικά για να παρέχει έναν ακόμη επιπλέον τρόπο πληρωμής στο καταναλωτικό κοινό.
  4. Ειδικότερα, η Klarna θα παρέχει αποκλειστικά (προς το παρόν) στους πελάτες της Εταιρείας, τον ευέλικτο τρόπο πληρωμής υπό τον τίτλο «Pay in 3».Σύμφωνα με αυτόν, ο καταναλωτής δύναται να προβεί στην εξόφληση της αγοράς του σταδιακά μέσω τριών (3) ισόποσων άτοκων δόσεων. Συγκεκριμένα, η πρώτη δόση δεσμεύεται από την Klarna κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας και χρεώνεται κατά την τιμολόγηση της παραγγελίας, ενώ η δεύτερη (2η) δόση χρεώνεται κατά την 30η ημέρα από την ημερομηνία τιμολόγησης και η τρίτη (3η) και τελευταία δόση χρεώνεται κατά την 60η ημέρα από την ημερομηνία τιμολόγησης της παραγγελίας.
  5. Διευκρινίζεται ρητά, ότι ο παραπάνω τρόπος πληρωμής αποτελεί μορφή πίστωσης και παρέχονται αποκλειστικά μέσω της Klarna, χωρίς οποιαδήποτε σύνδεση και ενέργεια της Εταιρείας, καθώς η τελευταία δε διαθέτει αντίστοιχους ευέλικτους τρόπους πληρωμής παρά μόνο συνεργάζεται με την Klarna η οποία και παρέχει τον ως άνω ευέλικτο τρόπο πληρωμής.
  6. Έκαστος πελάτης της Εταιρείας, προκειμένου να χρησιμοποιήσει τον ως άνω περιγραφόμενο ευέλικτο τρόπο πληρωμής, θα πρέπει να προχωρήσει σε εγγραφή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της Klarna, στην οποία ουδεμία πρόσβαση και ανάμειξη έχει η Εταιρεία.
  7. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι όταν ο καταναλωτής κάνει χρήση της υπηρεσίας της Klarna, η τελευταία πραγματοποιεί έναν απλό (soft) έλεγχο πιστοληπτικής ικανότητας του καταναλωτή. Αυτός δεν θα επηρεάσει την πιστοληπτική βαθμολογία του καταναλωτή, απλά βοηθά την Klarna να επιβεβαιώσει, ότι ο καταναλωτής πληρώνει τις οφειλές του εγκαίρως. Ο καταναλωτής θα δύναται σε κάθε περίπτωση να έχει πρόσβαση στο περιεχόμενο του συγκεκριμένου ελέγχου.
  8. Έκαστος καταναλωτής θα πρέπει να είναι άνω των δεκαοκτώ (18) χρονών για να κάνει χρήση του ως άνω περιγραφόμενου ευέλικτου τρόπου πληρωμής.
  9. Συστήνεται ιδιαίτερα στο καταναλωτικό κοινό να προβαίνουν σε συνετή χρήση της ως άνω παρεχόμενης υπηρεσίας από την Klarna χωρίς να επιβαρύνει υπέρμετρα την οικονομική του κατάσταση.
  10. Για τυχόν περαιτέρω πληροφορίες για τις υπηρεσίες της Klarna και για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση, σας συστήνουμε όπως ανατρέξετε στην ιστοσελίδα της τελευταίας στον ιστότοπο https://www.klarna.com/gr/.

Μπορείτε να βρείτε τους όρους και τις προϋποθέσεις στη διεύθυνση klarna.com

Οι όροι θα εμφανιστούν επίσης προτού ολοκληρώσετε την αγορά σας με την υπηρεσία πληρωμής σε 3 άτοκες δόσεις.

Είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε απευθείας με την Klarna εάν επιθυμείτε πιο λεπτομερείς πληροφορίες.

 

 

Η ευελιξία στις οικονομικές συναλλαγές αποτελεί σημαντικό στοιχείο για πολλούς ανθρώπους στη σύγχρονη κοινωνία. Επιλογές που προσφέρουν ευκολία και ευελιξία στη χρήση των χρηματοοικονομικών πόρων μας είναι πάντα επιθυμητές. Μια υπηρεσία πληρωμών που μπορεί να συνδυάζει τις λειτουργίες της πιστωτικής και χρεωστικής κάρτας μπορεί να αποτελέσει την ιδανική λύση για τους καταναλωτές που αναζητούν την απλότητα και την ευκολία στις χρηματοοικονομικές τους συναλλαγές. Και η Klarna είναι ίσως αυτή η λύση!

Αποτελώντας μια καινοτόμα πρόταση που προσφέρει την ευελιξία που αναζητούν οι καταναλωτές, αυτή η Klarna συνδυάζει τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα και των δύο τύπων καρτών, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη λύση για τις χρηματοοικονομικές μας ανάγκες.

Οι παραγγελίες πληρώνονται σε 3 ίσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις.

Θα σας ζητηθεί να πληρώσετε την πρώτη από τις τρεις δόσεις μόλις επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας στο ταμείο.
Οι 2η και 3η δόση θα εισπραχθούν αυτόματα από τη χρεωστική ή πιστωτική κάρτα που καταχωρήσατε στο ταμείο 30 και 60 ημέρες αργότερα, αντίστοιχα.

Θα λάβετε μια υπενθύμιση από την Klarna 2 ημέρες πριν από την είσπραξη κάθε δόσης.
Εάν δεν καταφέρετε να πληρώσετε μία από τις προγραμματισμένες δόσεις σας και η Klarna δεν είναι σε θέση να αποσύρει αυτόματα τα χρήματα από τον λογαριασμό σας κατά την ημερομηνία λήξης της πληρωμής, θα σας εκδοθεί εκκαθαριστικό σημείωμα για ολόκληρο το οφειλόμενο ποσό. Η Klarna θα επιχειρήσει εκ νέου να λάβει τα οφειλόμενα χρήματα 7 ημέρες μετά την ημερομηνία λήξης της πληρωμής. Εάν αυτό δεν είναι επιτυχές, η Klarna θα κάνει νέα προσπάθεια 14 ημέρες μετά την αρχική ημερομηνία πληρωμής που ήταν απαιτητή. Εάν η πληρωμή δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί σε αυτό το σημείο, η Klarna μπορεί να παραπέμψει την οφειλή αυτή σε εταιρεία είσπραξης και να σας αναφέρει σε οργανισμούς αναφοράς πιστοληπτικής ικανότητας. Κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού διαστήματος, η Klarna θα συνεχίσει να προσπαθεί να λάβει πληρωμή.

Εάν δεν εξοφλήσετε την παραγγελία σας εγκαίρως, ενδέχεται να μην έχετε πλέον πρόσβαση στην επιλογή πληρωμής με Klarna στις μελλοντικές αγορές. Αυτό μπορεί επίσης να επηρεάσει την ικανότητά σας να λάβετε πίστωση και από άλλους δανειστές.

Παρακαλούμε, λάβετε υπόψη σας ότι η πραγματοποίηση αγορών μέσω Klarna έχουν ελάχιστο όριο παραγγελίας 35€ και μέγιστο όριο 1000€.

Αν δεν μπορέσουμε να συλλέξουμε την πληρωμή στην προγραμματισμένη ημερομηνία, θα προσπαθήσουμε ξανά. Αν αποτύχει και αυτή η προσπάθεια πληρωμής, η πληρωμή που παραλείφθηκε θα προστεθεί στο ποσό της επόμενης προγραμματισμένης πληρωμής.

Λάβετε υπόψη ότι οι εκπρόθεσμες πληρωμές επιβαρύνονται με επιπρόσθετες χρεώσεις και οι απλήρωτες οφειλές αποστέλλονται σε φορείς είσπραξης απαιτήσεων.

Χρειάζεστε λίγες παραπάνω μέρες;

Μπορείτε να καθυστερήσετε την επόμενη πληρωμή σας για 7 μέρες, μία φορά ανά παραγγελία:

  1. Μεταβείτε στις Πληρωμές
  2. Επιλέξτε την παραγγελία που επιθυμείτε να πληρώσετε αργότερα
  3. Πατήστε Επιλογές πληρωμής και στη συνέχεια Παράταση ημερομηνίας πληρωμής

Αν δυσκολεύεστε να πραγματοποιήσετε μία πληρωμή ή αν σας έχει προκύψει κάποια απρόοπτη οικονομική δυσχέρεια, επικοινωνήστε μαζί μας. Μαζί, μπορούμε να σχεδιάσουμε ένα πιο διαχειρίσιμο πρόγραμμα πληρωμής.

Μεγαλύτερη οικονομική στήριξη

Οι οικονομικές δυσκολίες και τα χρέη μπορούν να οδηγήσουν σε υψηλά επίπεδα άγχους, όμως δεν είστε μόνοι. Οι ειδικά εκπαιδευμένοι συνεργάτες μας βρίσκονται εδώ καθημερινά, επί 24ώρου βάσεως, για να σας βοηθήσουν ώστε να αποκτήσετε και πάλι τον έλεγχο των εξόδων σας.

Χρησιμοποιούνται τα υψηλότερα πρότυπα για να σας προσφέρουμε προστασία των δεδομένων σας και των προσωπικών σας πληροφοριών.

  • Η επεξεργασία όλων των πληροφοριών πληρωμών γίνεται με ασφάλεια
  • Δεν μεταβιβάζονται ούτε διατηρούνται πληροφορίες από το κατάστημα
  • Όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται μέσω ασφαλών συνδέσεων ακολουθώντας αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας
  • Μπορείτε να αφαιρέσετε τον συνδεδεμένο τραπεζικό λογαριασμό σας ή την κάρτα σας ανά πάσα στιγμή

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τον τρόπο που διαχειρίζετε η Klarna τις προσωπικές σας πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου της.

Ανατρέξτε στην Πολιτική Cookies της για πληροφορίες σχετικά για το πώς χρησιμοποιούν τα cookies και τη δυνατότητα που έχετε να επιλέξετε το πώς θα τα χρησιμοποιείτε.

Δυστυχώς, το sounou.gr δεν είναι σε θέση να παράσχει περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με την καταλληλότητά σας για αγορές με τη μέθοδο πληρωμής της Klarna.

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την υπηρεσία της Klarna, επικοινωνήστε απευθείας με την Klarna στη διεύθυνση klarna.com.

Ναι. Δεν υπάρχει καθορισμένο όριο για το πόσες παραγγελίες μπορείτε να κάνετε με την Klarna. Ωστόσο, η απόφαση έγκρισης κατά τις αγορές με την Klarna εξαρτάται από τους εξής παράγοντες:

  • Το πιστωτικό σας ιστορικό με την Klarna
  • Τυχόν εκκρεμή χρέη και απλήρωτες παραγγελίες με την Klarna
  • Το ποσό της παραγγελίας στο καλάθι των αγορών σας
  • Τις πληροφορίες από τον εξωτερικό πιστωτικό έλεγχο

Όχι, δεν χρειάζεται να πληρώσετε για την παραγγελία σας μέχρι να λάβετε όλα τα είδη που έχετε παραγγείλει.

Αν δεν έχετε λάβει ακόμη την παραγγελία σας και η προθεσμία πλησιάζει, σας ζητούμε να προβείτε στις ακόλουθες ενέργειες:

  1. Παρακολουθήστε την παράδοσή σας Χρησιμοποιήστε τον αριθμό παρακολούθησης που παρέχεται από το κατάστημα για ενημερώσεις για την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας.
  2. Επικοινωνήστε με το κατάστημα Αν δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες αποστολής ή η παράδοση έχει καθυστερήσει, επικοινωνήστε απευθείας με το κατάστημα. Μόνο το κατάστημα μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε την αποστολή ή πιθανόν να αντικαταστήσει την παραγγελία σας αν χάθηκε στο ταχυδρομείο.
  3. Ενημερώστε μας ότι δεν έχετε λάβει την παραγγελία σας Όσο προσπαθείτε να βρείτε μια λύση με το κατάστημα, διασφαλίστε ότι δεν θα παραλείψετε καμία πληρωμή, κάνοντας σύνδεση στο My Klarna και ενημερώνοντάς μας ότι εξακολουθείτε να περιμένετε την παράδοσή σας. Επιλέξτε την παραγγελία που ακόμη περιμένετε να παραδοθεί και επιλέξτε Αναφορά προβλήματος. Καλύπτεστε από την πολιτική Προστασίας Καταναλωτών της Klarna.
  4. Ελέγξτε την ενότητα My Klarna για ενημερώσεις Μόλις αναφέρετε το πρόβλημά σας, οι πληρωμές σας θα τεθούν σε παύση μέχρι να βρείτε μια λύση με το κατάστημα. Το χρονοδιάγραμμα πληρωμών σας θα προσαρμοστεί αναλόγως όταν το κατάστημα ενημερώσει την παραγγελία σας.
  5. Έχετε στο νου σας τα email και τις ειδοποιήσεις σας Αν δεν έχουν πραγματοποιηθεί ενημερώσεις στην παραγγελία σας και ακόμη δεν έχετε λάβει την παραγγελία σας, θα σας ζητηθεί να δώσετε επιπλέον πληροφορίες για να μπορέσουμε να σας υποστηρίξουμε και να ξεκινήσουμε μια διερευνητική διαδικασία. Είναι σημαντικό να αποθηκεύσετε όλη τη σχετική τεκμηρίωση μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα.

Δεν βλέπετε την ερώτησή σας εδώ; Επισκεφτείτε τη σελίδα της Klarna για να μάθετε περισσότερα και να επικοινωνήσετε με την Klarna μέσω chat!

Αντιμετώπισες κάποιο πρόβλημα; Χρειάζεσαι κάτι ακόμα;

Η υποστήριξη της klarna είναι διαθέσιμη 24/7 μέσω chat Όλες οι πληροφορίες για τις αποστολές και τις επιστροφές είναι σε αυτές εδώ τις σελίδες μας:
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ KLARNAΕΞYΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ KLARNA
Στην περίπτωση που χρειαστεί, σε οποιοδήποτε πρόβλημα, σε οποιαδήποτε ερώτηση ίσως έχεις,
Καλάθι αγορών
0
    0
    Καλάθι
    Το καλάθι σας είναι άδειοΕπιστροφή στο κατάστημα
    Scroll to Top
    Lemon tree kids logo 500x500 2